Upravit vyhledávání »
Pokročilé vyhledávání






Reklamace ojetého auta

Autobazar MAMA CAR má většinu vozů v nabídce po prvním majiteli z ČR, kde u naprosté většiny aut v nabídce je vedená servisní historie po celou dobu provozu, každé ojeté vozidlo prochází důkladnou předprodejní kontrolou a servisem, kontrolou původu i stavu najetých kilometrů.

Nicméně u každého použitého zboží, automobil nevyjímaje, dochází k určitému opotřebení, které zvyšuje riziko následného poškození. V případě, že se nějaká závada na vašem voze vyskytne, nás neváhejte kontaktovat.

Reklamace vad použitého zboží (ojetého automobilu), se řídí Obchodním zákoníkem a v případě, že kupující je zároveň uživatel (fyzická osoba – nepodnikatel), i Občanským zákoníkem – Zákon na ochranu spotřebitele. Společnost MAMA CAR garantuje odpovědnost dle výše uvedených ustanovení.

Postup při reklamaci ojetého vozu

  • osobní projednávání reklamací je možné z důvodu přítomnosti reklamačního technika pouze každou středu od 9 – 12 hod
  • přivezte nám fakturu a předávací protokol, které jste obdrželi při koupi automobilu
  • mimo tuto dobu je možné kdykoliv zaslat návrh na reklamační řízení následujícím způsobem:
  • obratem se vám ozveme zpět a domluvíme konkrétní termín vaší návštěvy
  • k zahájení reklamačního řízení je nutné fyzicky přistavit vozidlo k prohlídce do našeho autobazaru a sepsat reklamační protokol         
  • budete-li vyzváni k osobnímu jednání, vezměte s sebou fakturu, kupní smlouvu a předávací protokol
  • reklamace jsou řešeny v souladu se zákony České republiky a reklamačním řádem MAMA CAR

  

Reklamační protokol ke stažení

pro více informací nás kontaktujte na bezplatné lince 800 50 00 50