Reklamace ojetého auta
Autobazar MAMA CAR má většinu vozů v nabídce po prvním majiteli z ČR, kde u naprosté většiny aut v nabídce je vedená servisní historie po celou dobu provozu, každé ojeté vozidlo prochází důkladnou předprodejní kontrolou a servisem, kontrolou původu i stavu najetých kilometrů.
Nicméně u každého použitého zboží, automobil nevyjímaje, dochází k určitému opotřebení, které zvyšuje riziko následného poškození. V případě, že se nějaká závada na vašem voze vyskytne, nás neváhejte kontaktovat.
Reklamace vad použitého zboží (ojetého automobilu), se řídí Obchodním zákoníkem a v případě, že kupující je zároveň uživatel (fyzická osoba – nepodnikatel), i Občanským zákoníkem – Zákon na ochranu spotřebitele. Společnost MAMA CAR garantuje odpovědnost dle výše uvedených ustanovení.
INFORMACE O ROZSAHU, PODMÍNKÁCH A ZPŮSOBU UPLATNĚNÍ REKLAMACE zde v reklamačním řádu.
Postup při reklamaci ojetého vozu
- přivezte nám fakturu a předávací protokol, které jste obdrželi při koupi automobilu
- mimo tuto dobu je možné kdykoliv zaslat návrh na reklamační řízení následujícím způsobem:
- e-mail: reklamace@mamacar.cz
- nebo vyplňte reklamační formulář
- obratem se vám ozveme zpět a domluvíme konkrétní termín vaší návštěvy
- k zahájení reklamačního řízení je nutné fyzicky přistavit vozidlo k prohlídce do našeho autobazaru a sepsat reklamační protokol
- budete-li vyzváni k osobnímu jednání, vezměte s sebou fakturu, kupní smlouvu a předávací protokol
- reklamace jsou řešeny v souladu se zákony České republiky a reklamačním řádem MAMA CAR
Pro více informací nás kontaktujte na bezplatné lince 800 50 00 50