Reklamace ojetého auta

Autobazar MAMA CAR má většinu vozů v nabídce po prvním majiteli z ČR, kde u naprosté většiny aut v nabídce je vedená servisní historie po celou dobu provozu, každé ojeté vozidlo prochází důkladnou předprodejní kontrolou a servisem, kontrolou původu i stavu najetých kilometrů.

Nicméně u každého použitého zboží, automobil nevyjímaje, dochází k určitému opotřebení, které zvyšuje riziko následného poškození. V případě, že se nějaká závada na vašem voze vyskytne, nás neváhejte kontaktovat.

Reklamace vad použitého zboží (ojetého automobilu), se řídí Obchodním zákoníkem a v případě, že kupující je zároveň uživatel (fyzická osoba – nepodnikatel), i Občanským zákoníkem – Zákon na ochranu spotřebitele. Společnost MAMA CAR garantuje odpovědnost dle výše uvedených ustanovení.

INFORMACE O ROZSAHU, PODMÍNKÁCH A ZPŮSOBU UPLATNĚNÍ REKLAMACE zde v reklamačním řádu.

Postup při reklamaci ojetého vozu

Pro více informací nás kontaktujte na bezplatné lince 800 50 00 50